Asociación Guadalupana

VISION STATEMENT

To provide quality Limited English Proficiency and English learning as a Second Language to a culturally diverse group residing in and around Placerville, California.

MISSION  STATEMENT

Asociacion Guadalupana is committed to educating Limited English Proficiency speaking residents and empowering individuals to effectively access local health care, community resources, and educational programs that contribute to a better and more
proactive lifestyle.

Asociación Guadalupana

NUESTRA VISIÓN

Proporcionar calidad de dominio limitado del inglés y aprendizaje del inglés como segundo idioma a un grupo culturalmente diverso que reside en y alrededor de Placerville, California.

NUESTRA MISIÓN

Asociación Guadalupana se compromete a educar a los residentes que hablan dominio limitado del inglés y empoderar a las personas para que accedan efectivamente a la atención médica local, los recursos comunitarios y los programas educativos que contribuyen a un mejor estilo de vida y más proactivo.